FANDOM

Zalazek png
Ten artykuł jest niekompletny.
Wpłyń na przyszłość Futuropedii

Odniesienia do Trylogii w polskich filmach, popkulturze i mediach.

Reklamy Edytuj

  • 2018, lipiec - Reklama o motywie przewodnim Pepsi wszystkich pokoleń. W spocie pojawiają się puszki napoju z różnymi etykietami, począwszy od lat 50. Użyte są też wizerunki Britney Spears oraz Michaela Jacksona. W szóstej sekundzie reklamy pojawia się słynny wehikuł czasu DeLorean. Ktoś z okna samochodu wystawia rękę trzymającą charakterystyczną butelkę Pepsi Perfect (element drugiej części Trylogii). Wyprzedza go zadowolony ze swojego manewru kierowca czarnej wyścigówki, zostawia DeLoreana w tyle. Srebrny pojazd w tamtej chwili znika z ujęcia, by przenieść się w czasie, pozostawia za sobą tylko płomienie. Kierowca auta wyścigowego ze zdziwieniem obraca głowę w tamtą stronę. W tle spiker wypowiada slogan To jest Pepsi z filmu Powrót do Przyszłości... I smak, który pokonuje bariery czasu. [1]

Teledyski Edytuj

  • Cleo - Zabiorę nas - teledysk polskiej piosenkarki. W klipie do zremiksowanej przez Basto wersji utworu Cleo jedzie czerwonym DeLoreanem przez zaśnieżony krajobraz. Teledysk opublikowano w styczniu 2016. [2]
  • Allj - Hey, Guys - to teledysk popularnego w Polsce rosyjskiego rapera. Jako tło dla osoby wykonawcy został użyty DeLorean. Pojawia się we wielu fragmentach klipu. Film został opublikowany na YouTube w lutym 2018 [3] (Uwaga! Wulgaryzmy!).

W polskiej części serwisu o tym teledysku wspomniał youtuber o nazwie ZOOMER - Ukrainiec nagrywający po polsku.[4]

Przypisy